Home > Uncategorized > Essen frate!

Essen frate!

Cu ghicitul gândurilor stăm bine, din câte se pare. Deşi spusesem în postul trecut că nu aş vrea şi că de fapt nu voi face nici o comparaţie cu vreun alt sistem extra-românesc (de orice naţie), cineva s-a gândit la pofta mea de a arăta cu degetul şi de a râde cu poftă şi a publicat un post care arată, deşi în altă formă,  “durerea mea”- aceea că de ce altundeva chiar e mai multă etichetă decât aici, dom’le? Adică… departe de mine oftica cea de toate zilele, am încetat demult să trag cu ochiul în curtea de pe Downing 10. Dar na, toţi suntem tributari cu câte o întrebare de genul “frate, acum serios, ce Dumnezeu facem greşit?”. Şi din păcate, nimeni nu ne este tributar cu vreun răspuns sau cu vreo acţiune directă şi hotărâtă. Iar ceea ce s-a văzut în parc şi în acea poză este doar unul dintre refuzurile de a plăti tribut educaţiei şi etichetei. Două lucruri mai vreau să comentez. unul, să mă scuze cei prea patrioţi, dar câteodată chiar mi se pare că suntem patrioţi fără cusur. Iar al doilea ţine de libertatea pe care şi-o permit prea mulţi, libertate de genul (vezi poză). Ea nu numai că mi-o îngrădeşte pe-a mea, dar na, informaţia are tendinţa să scape şi câteodată ajunge pe la urechile cui nu trebuie, care se întâmplă să fie un te miri ce factor decizional cu greutate pentru bunul mers al relaţiilor internaţionale ale României sau măcar al imaginii ei înafară.

Acest post a fost o franciză permanentă, pe care o puteţi prinde şi pe blogul lui Rere, la titlul “Monolog”

Categories: Uncategorized
  1. August 14, 2008 at 4:04 pm

    toate ca toate…dar eu m-am legat strict de acel mic episod, ironic, bineinteles.
    Daca spui ca suntem patrioti fara cusur, comenteaza, nu doar mentiona.
    Si, pana la urma, lenesi or fi in toate tarile, nu numai in a noastra. Problema, la noi, cred ca e chiar faptul ca facem din tantar armasar, si spunem ca in alte parti o fi mai bine. O fi, dar si aici e bine, sau, cel putin, poate fi mai bine, daca nu am mai comenta si am face ceva veridic in privinta asta.

  2. August 14, 2008 at 4:13 pm

    OK atunci, am sa dau exemple ca sa vezi de ce spun asta. In 1999, cand Metallica au venit la Bucuresti, la finalul concertului fanii nu au avut altceva de facut decat sa arunce cu sticle si pahare in ei. Fact, la politie nu exista bilete de ordine si toata lumea intra dupa cum pofteste, fara sa tina cont de ordinea oarecum impusa de timpul venirii celorlalti (asta tine de educatie si de eticheta). La autobuzele din Bucuresti chiar exista usa de urcat si usi de coborare, care pot fi dibuite mai ales pentru ca lucrul asta este scris in limba nationala; ca sa nu mai vorbim de ordinea coborare apoi urcare. Eu nu am zis ca in alte parti ar fi mai bine, ci doar ca in alte parti se respecta eticheta si chestiile legate de bun simt ceva mai mult decat aici. Iar in materia de “nu vorbe ci fapte”, nu am spus ca sunt un cine stie ce critic, ci doar am prezentat fapte ca atare, cu mici comentarii, care mi se par normale, ca sa arat punctul meu de vedere cat de cat.

  3. August 14, 2008 at 4:43 pm

    Asa e

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

