Home > Uncategorized > Mi serch chi (sau mulţumiri personale)

Mi serch chi (sau mulţumiri personale)

         Aşa i-am spus acum cinci luni şi jumătate, aşa îi spun şi acum şi cel mai probabil că aşa-i voi spune şi mai departe. Aşa-i spun de fiecare dată. Ea este cea care m-a  introdus mai eficient în new media, cea care m-a făcut mai vizibil (printr-un hi5 chiar reuşit). Şi după cum nu mulţi se vor mira, ea este cea căreia îi datorez layout-ul blogului meu la acest moment, cât şi cea care a publicat postul despre Metallica la Sofia. Celor care deja se chinuie să urnească un “mare brânză”, le spun că textul a fost redactat mai întâi în Microsoft Office Word 2003 şi de aici toate detaliile tehnice care au lansat impedimente în publicarea rapidă a postului. Deci, ea a făcut diferenţa; şi continuă s-o facă prin albastrul vorbelor şi prin întoarcerile deschise şi inteligente de sens. Ea, că tot vorbirăm, este Rere sau shifted-blues. Andreea, îţi mulţumesc 🙂

Categories: Uncategorized
  1. August 13, 2008 at 9:58 am

    U’re welcome, dear:”>
    Sper ca de acum incolo sa am si mai multe chestii de arajat pe blogul tau(cu alte cuvinte, spor la scris)

  2. August 14, 2008 at 12:37 pm

    Cu siguranta ca vei avea mult mai multe de aranjat. E o promisiune. love you

  3. Vlad
    December 27, 2008 at 7:19 pm

    for those interested in selling themselves on my blog, i just have two words: FUCK OFF!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

