Home > Uncategorized > 20 DE LUCRURI CARE IMI DISPLAC LA MINE

20 DE LUCRURI CARE IMI DISPLAC LA MINE

November 26, 2008 Leave a comment Go to comments

Tinand cont de ultimul val al jocurilor de societate cuprinzand descrierea complexelor si nemultumirilor personale, m-am hotarat sa-mi fac si eu testamentul. Numai ca in loc sa las cuiva bunuri de pret sau terenuri arabile in zona Fundulea-Dobroiesti, am preferat sa-i las cuiva (veti afla la final cui) sarcina de a descrie, la randul sau, alte 20 de nemultumiri referitoare la sine. Stiu ca ar fi trebuit sa arunc cu sare in ochii politicienilor sau mai stiu eu ce giumbuslucuri acum in prag de alegeri. Treaba este ca am cateva articole deja gatite, care asteapta doar aprobarea mandriei. Si am spus “de ce nu?” la o leapsa prinsa din zbor, neadresata mie. Acum, leapsa traditionala trebuie sa numere 100 de defecte sau nebunii, dar nu cred ca exista vreun om care sa se poata zgai la sine si sa poata scoate 99-100 de rateuri. Astfel, iata cele 20 de nemultumiri cu privire la mine (informatia este culeasa atat din observatii personale, cat si din critici exterioare mie):

1. sforai (nu foarte tare, dar ce-i al meu e-al meu)

2. cateodata rasul meu se aseamana mai mult cu acest sforait decat cu o izbucnire normala de amuzament.

3. mananc foarte mult si foarte rar, ceea ce poate duce pe viitor la consecinte neasteptat de neplacute.

4. am prostul obicei de a injura uneori in public (asta tine de observatiile exterioare mie)

5. i’m a sucker for whiskey cola and gin tonic, not to mention jaggermeister sau orice digestiv neinsemnat- ceea ce nu ar fi neaparat o neplacere, dar consider ca mi-ar putea placea mai putin.

6. fumez si si aici consider ca mi-ar putea placea mai putin sa fumez, but hey…

7. imi displace ca nu am un apartament al meu, pe care sa-l impart cu cine vreau (si aici, acea “cine vreau” va zambi puternic)

8. imi displace ilogicitatea din ce in ce mai rara, aproape tratata de tot, cu care ma mai confrunt din cand in cand si care-mi aplica numai buline negre.

9. imi displace usurinta cu care trec peste unele momente, peste care ar trebui sa trec mai greu, analizand si corectand.

10. recunosc ca imi displace, si mi-a displacut de vreo doua ori sa scriu pe blog, dar informatia a fost prea importanta (cel putin pentru mine).

11. am tendinta sa fiu nesimtit cu oamenii care sunt nesimtiti cu mine. Socialmente, este cat se poate de gresit, dar salveaza foarte mult din onoare si din nervi.

12. imi mai displace ca sunt domenii unde simt ca ma plafonez si unde stiu ca as putea face performante daca i-as dedica obiectului mai mult timp.

13. imi displace ca nu citesc mai mult. intotdeauna ma apuca pasiunile de citit si am o perioada frivola in care sorb orice rand, dupa care revin la profunda mea imagine de testoasa inteleapta.  

14. imi displace lipsa mea totala de imaginatie, care se revarsa din ce in ce mai des peste toate proiectele mele. nu spun ca nu mai exista, dar din motive necunoscute, tinde sa fie mai subtire decat era.

15. imi displace atitudinea pe care o afisez atunci cand nu sunt bagat in seama. banuiesc ca am nevoie de multa atentie, intocmai ca o pisica egipteana, dar nu cred sa fiu vreun specimen rar caruia sa i se acorde atata atentie.

16. ma plictisesc repede de orice as face, daca acel lucru este prea complicat si mai ales, daca in jurul meu exista oameni care in loc sa explice cum se face acel lucru, rad de incercarea mea.

17. nu am o afectiune fatisa fata de multe lucruri, dar uneori (foarte rar, din fericire) trec peste argumente si nevoi de negare a acestora pentru a scapa mai repede de plictiseala pe care mi-ar putea-o crea.

18. imi vine greu sa ma gandesc la defectele mele. trageti voi concluzia.

19. urasc termenele-limita sau finalurile, astfel incat nu voi scrie nimic la 20, pentru a ramane cu impresia ca am facut ce am vrut eu-asta ar putea fi la 20 😀

 

aceasta este o leapsa si i se adreseaza si Andreei

  1. November 26, 2008 at 1:49 am

    Bai, tu esti fenomenal.
    Nu cred ca stiu pe altcineva care sa isi mascheze cu atata stil si talent literat niste defecte. Daca observi, in fiecare din cele 19/20 reusesti cumva sa te scuzi/sa minimalizezi defectul sau sa il faci sa para atu. Profa mea de desen din liceu o numea mai plastic sa faci din lipsa, fita.
    Tare post, Vladut. Hai ca imi place de tine:P

  2. Vlad
    November 26, 2008 at 1:52 am

    :)) multumesc. defectul 21 este ca ma lafai in propria calitate atunci cand mi se ofera pe tava lauda. dar cine nu gusta nu poate spune ce gust are. by the way, si mie imi placi foooarte mult :”>

  3. November 26, 2008 at 2:22 am

    Ah, si mai arunca un ochi pe acolo, ca unele dintre chestiile alea nu sunt defecte daca le spui asa.

  4. Vlad
    November 26, 2008 at 2:32 am

    well, asa le vad eu. sau poate ca am scris asa ca sa ma scot 😛

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

