Home > Uncategorized > Episodul 1: Stampila

Episodul 1: Stampila

european-parliament-logo

Am promis. Si nu mai fac ca in decembrie 2008. Daca doriti sa obtineti toate informatiile necesare (lucru deloc indezirabil), puteti intra pe site-ul Biroului Electoral Central sau chiar pe cel al Parlamentului European. Aici veti putea gasi, pe langa listele de candidati, sondaje, programe, declaratii de avere si CV-uri scurte si mici tips-uri, legislatie europeana si regulamentul jocului de pe 7.

Din partea PDL avem reprezentati pe Theodor Stolojan, Monica Macovei si Sebastian Bodu. De la PNL ne ameninta cu comertul liber si neimplicarea statului Norica Nicolai & Co., UDMR sanctifica sau blesteama prin episcopul Laszo Tokes. Nationalistii Taranisti Crestin Democrati il audc in fata pe Marian Milut. Conservatorii “aroganti” (PSD+PC) ataca la fileu prin Adrian Severin si Daciana Sarbu (wow!), Gigantii Romani (PRM) citeaza din George Becali si Corneliu Vadim Tudor. Ultimii corporatisti, Forta Civica (este imbietor ca la alegerile europarlamentare se poate duce oricine) il avem pe Adrian Iurascu (cri… cri… cri…). Fortele independente s-au pogorat din universuri paralele si biconcave pentru a se uni intr-un spectru nemaivazut sub forma Elenei Basescu. Si ultimul, Abraham Pavel… profesor de sociologie… si seful Catedrei de Sociologie si Asistenta Sociala de la UB. Mare legitimare…

Acum, trebuie avut in vedere faptul ca nu votam omul, ci partidul. Acestia mentionati mai sus nu sunt singurii. Listele fiecarui partid insumeaza in jur de 10-15 membrii in medie. In fond, ni se impune sa votam doar capetele de afis, nu si subtitlurile. Am oferit site-urile pentru a vedea si programul europarlamentarilor-to-be din Romania- de ci pentru a incerca sa evit aceasta boala a subtitlurilor.

Un ultim sfat: conteaza programul care tine o linie dreapta si care este scurt, nu o fotocopie a romanelor proustiene. Conteaza ca cel care doreste sa devina europarlamentar sa nu completeze pana si ultima rubrica optionala in declaratia de avere (nu ne plac oamenii care se dau mari in scris)- acestia sunt cei mai prosti oratori. Si nu in ultimul rand, cei care vor zbura pana la Bruxeeles for the long term trebuie sa cunoasca un pic de politica si sa fi avut niste succese cat de cate in negocierea cu aceasta. Altfel, trimitem troli si balerini pe taramul gastelor.

Mai vorbim.

  1. Castravete
    June 6, 2009 at 6:09 am

    Episodul 2: Chiar te reprezinta cineva?
    Recomand articolul asta!!! Din inimaaa:D http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5722121-sunteti-acord-parteneriatele-civile-sau-casatoriile-intre-persoane-acelasi-sex-dar-legalizarea-drogurilor-usoare-sinuciderea-asistata.htm sper sa mi-l accepte aici sa il pun 😀
    Episodul 3: Votul.
    Dupa ce am citit articolul cu pricina, ma gandeam sa nu ma duc la vot. Ca oamenii aia chiar nu ma reprezinta. Dar, dupa cateva discutii cu oameni mai draguti si mai inteligenti decat mine, m-am luminat un pic, spunandu-mi-se ca oricum nu conteaza cum gandeste omul ala, conteaza cum voteaza. Asa ca, eu o sa ma interesez de partidul mama europarlamentar din care fac parte partidele astea care respecta pseudoideologii. Ca oricum, daca gigicu asta e crestin si bla bla, ce conteaza? Tot ca liberalii o sa voteze. Ca na, interesul partidului 😀
    Episodul 4: Va urma.

  2. Vlad
    June 6, 2009 at 4:02 pm

    Uhm… sunt interesat sa stiu daca asta este un comentariu sau o partida de completare la articolul meu… astept un raspuns. Si de fapt, unde vrei sa pui articolul?

  3. Castravete
    June 6, 2009 at 9:56 pm

    🙂
    Interesant mod de a raspunde
    🙂

    Am scris exact ce am gandit cand ti-am citit blogul. Adica opinia mea despre europarlamentari. Imi pare rau daca a sunat ca o “partida” de completare.
    Articolul mi s-a parut mai mult decat interesant si credeam ca ar fi trebuit sa il citeasca cat mai multa lume. Lume, care, pare interesata de partea politica, cel puin.

    Dar heeei, sorry. E blogul tau individual. Pare rau ca am indraznit sa scriu chestii extra la care m-am gandit imediat dupa ce am citit ce ai scris tu. Nu se va mai intampla 🙂

    Inspiratie maine!

  4. Vlad
    June 10, 2009 at 1:16 am

    Stai, puisor de rata, ca nu e asa. Nu m-am suparat ca mi-ai scris raspunsul asta. Eram de fapt interesat de ceea ce voiai tu sa zici. Deci, scuzele nu se aproba, pentru ca nu au de sa fie acolo 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

